Subject: Re: "Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ juhtkomisjoni koosseisu muutmine
From: "Triin Toomesaar" <[email-masked]>
To: "Melissa Anson" <[email-masked]>
Cc: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 15:24:46 +0300

Tervist!

Esitame Vabaühenduste Liidu esindajaks ,,Sidusa Eesti arengukava
2021-2030“ juhtkomisjoni Vabaühenduste Liidu juhataja, kelle nimi on triin
Toomesaar.

Praktilise poole pealt kaalumiseks: mõni juhtkomisjon, millesse meie liidu
esindajaid kuulub, on komisjoni liikmete nimetamise käskkirja teinud
ametinimetuste põhjal (st liikmeteks on nimetatud Vabaühenduste Liidu
juhataja, mõne ministeeriumi asekantsler ja/või osakonnajuhataja oma
rollist, mitte konkreetse inimese nimest lähtuvalt). Nii on õnnestunud
olukordades, kus töötajad vahetuvad, vältida vajadust käskkirju ümber
teha. Ehk tasub kaalumist!

Tänades

Triin Toomesaar
juhataja
Vabaühenduste Liit
mob. 56203920

  _____

From: Melissa Anson <[email-masked]>
Sent: 10 June 2024 12:46
To: Triin Toomesaar <[email-masked]>
Cc: KUM min <[email-masked]>
Subject: "Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ juhtkomisjoni koosseisu
muutmine

Tere!

Hetkel on elluviimisel ,,Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ juhtkomisjoni
koosseisu ülevaatamine. Koosseisu uuendamine on tingitud sellest, et
mitmetes asutustes on toimunud ametialaseid muudatusi ja/või liikumisi,
kuid uusi juhtkomisjoni esindajaid muudatustega seoses nimetatud ei ole.

Juhtkomisjoni kinnitatud liige on Kai Klandorf, ent saan aru, et tema enam
endises rollis ei tegutse. Palun esitage ,,Sidusa Eesti arengukava
2021-2030“ juhtkomisjoni Vabaühenduste Liidu esindaja hiljemalt 14.
juuniks, et saaksime juhtkomisjoni koosseisu käskkirjaga kinnitada.

Melissa Anson

Arendusnõunik

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.kul.ee/>
www.kul.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.